Диети

90 дневна диета: Ефективни резултати и дългосрочно отслабване

Автор admin
Диети

Принципите на разделното хранене, съчетани с правилна стратегия и без драстични лишения, променят метаболизма и гарантират запазване на желаното тегло  

Едно съществено предимство на популярната 90 дневна диета е, че не ви лишава от нито една група макронутриенти (протеини, мазнини, въглехидрати). Днес мнозина се лишават от вторите в търсенето на решение за повишеното си тегло.

Крайностите обаче никога не водят до дългосрочно отслабване и ефективни резултати. А вие търсите точно това, нали?

Неслучайно този хранителен режим е изключително предпочитан, особено от дамите, които имат да свалят излишни килограми. Тя се базира на принципите на разделното хранене.

Преминава се през следните етапи:

Първи ден – протеини: месни и млечни продукти, яйца, риба и морски дарове;

Втори ден – сложни въглехидрати: зърнени храни, кореноплодни, ориз, бобови (фасул, грах);

Трети ден – прости въглехидрати: пица, спагети, сладкиши, торти, сладолед, шоколад;

Четвърти ден – пресни и сушени плодове, ядки, семена, сокове.

Всеки 29-ти ден е разтоварващ, като за целия период се падат общо 3 такива. През тях е разрешено да се консумира само вода. На следващия ден продължавате по план с храни от описаните в четвърти ден, залага се на витамините от тях, а после идва ред на протеиновия.

Ето това прави прочутата 90 дневна диета един от най-приятните и изпитани методи за хранене, което води до освобождаване от тлъстините. Нейни създатели са авторите на едноименната книга в две части Бреда Хробат и Мойца Поляншек. Цялата идея е не просто да се отслабне, а да се промени метаболизмът и да се гарантира запазване на постигнатото желано тегло. Наистина, какво по-хубаво от това?!

Режимът е удачен и за хора, които се придържат към вегетарианството – за тях спазването на описаната стратегия не би могло да представлява никакъв проблем.

Опростените правила са допълнителен плюс, защото на практика при нея нямате ограничения спрямо нито една храна. Консумирате разнообразие от продукти, точно като гласят препоръките на Световната здравна организация. Вечер се стремите да сведете количествата до минимум, пиете редовно вода и по възможност избягвате алкохола.

разделно хранене
снимки: unspalsh.com

Нямате повод да се притеснявате, че няма да се справите с менюто, тъй като в интернет има стотици проверени готварски рецепти, а за целта може да се улесните максимално и да свалите специалното мобилно приложение за диетата в Google Play и Apple AppStore. С негова помощ получавате веднага таблица с цялата необходима информация за дневното ви хранително меню с календар, при това на български език. Същевременно имате опция да следите напредъка си, получавате известия, а също съвети и коментари от блога.  

Ползите от 90 дневната диета са многобройни и те не се измерват само със свалените килограми. За периода на тази деветдесет дневна диета вие може да подобрите кръвното си налягане, обмяната на веществата, да се заредите с повече енергия, без да е нужно да пиете допълнителни добавки, както и да се радвате на по-красиви коса и кожа.

Какво се случва след края на 90-те дни?  Настъпва време за почивка. Тогава имате ангажимент единствено да задържите свалените килограми, като се придържате към здравословните навици, които вече сте придобили през изминалите месеци.

Постоянството винаги се възнаграждава, и ако до този момент вие сте били стриктни с графика за прием на храна, съчетавали сте продуктите правилно, ще се мобилизирате и по време на почивката да бъдете последователни и да запазите формата си.

Би било чудесно да започнете по-активна физическа дейност, особено ако до сега нещо ви е възпирало, независимо дали натовареното ежедневие или прекаленото тегло.

Намерете време за себе си! Изкачвайте стълби, разхождайте се повече сред природата, плувайте, ако това ви доставя удоволствие, посещавайте йога клас, карайте колело или кънки. Вариантите са различни и могат да бъдат съобразени с вашите лични предпочитания.  

А сега, за тези, които все още се колебаят, обратно на старта – измерете обиколката на талията си, бедрата си и ханша. Започнете да си водите дневник и да записвате бъдещите си постижения. Вие сте на прав път, поставете си цел и действайте. Само след месец усещането ще е страхотно!

admin

admin

Вкусен кулинарен блог...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Copy link
Powered by Social Snap